.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیرمجمع نمایندگان مازندران: سفرهای استانی باید حساب شده باشد

شمال نیوز: دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: سفرهای استانی باید حساب شده باشد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز، قاسم احمدی لاشکی صبح امروز در نشستی با خبرنگاران سرویس پارلمانی که در دفتر مجمع نمایندگان استان در ساری برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگاران واقع نگارند گفت: ما خبرنگاران را مشاور پارلمانی خود می دانیم نه فقط یک خبرنگار.

وی با بیان اینکه امروز تصور از نقد این است که هرکسی را میخواهیم خراب کنیم نقد می کنیم گفت: معنای نقد چیز دیگریست. نقد مثل آینه است، همه ی فضا را میبیند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه مدیرکل گمرک نوشهر را می خواهند از نیشابور انتخاب کنند گفت: چرا نباید از بین 3 میلیون و 100 هزار نفر جمعیت مازندران یک نفر انتخاب شود؟

احمدی بیان کرد: مازندران یعنی از گلوگاه تا رامسر باید یکپارچه باشد نه جداسازی و هدف این است که مردم مازندران دیده شوند.
وی افزود: امروز در حوزه مدیریتی دقت لازم را نداریم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، رتبه ی ایران را در زمینه سهولت و دشواری تجارت فرامرزی نامناسب اعلام کرد و گفت: ضعف در سیستم نظارتی گمرک و اختلاس  در گمرک بوشهر از موضوعات مهمی است که باید مورد تحقیق و تفحص گمرک کشور قرار گیرد.

احمدی لاشکی با اشاره به خاطر ساخت و سازهای ساحلی اظهار داشت: می ترسیم تا چندسال آینده نه دریا را ببینیم و نه جنگل .

وی افزود: باید صاحبان ویلاهای مبالغی تحت حق منظر پرداخت کنند و نباید اجازه ساخت و ساز در کنار سواحل استان را به هر کس داد.

احمدی همچنین گفت: نمایندگان باید در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.


وی اظهار داشت: متاسفانه مازندران را به صورت همان نعمتی که خداوند به ما داد استفاده می کنیم و با آمارهای بیکاری که مبینیم جزء استان های بسیار بد هستیم.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران در خصوص قرارگرفتن درباره قرار دادن برنج کشاورزان استان در سبد کالای دولت به اقشار ضعیف و کم درآمد  گفت: در سبد کالای دوم به طور حتم از برنجکشاورزان استان مازندران استفاده می شود.

وی افزود: اگر این اتفاق بیفتد مازندران می تواند در زمینه کشاورزی نجات پیدا کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در مازندران تا دیروز جنگل خواری وجود داشت و امروز دریاخواری هم وجود دارد.

وی افزود: کسانی هستند که در دریا سنگ می ریزند و جلو می روند و جای تاسف است که دریاخواری هم شروع شد و کسی حواسش نیست.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران اطلاع رسانی و شناسایی مشکلات مازندران را دستاورد مجمع نمایندگان استان با رئیس جمهور اعلام کرد و گفت: با این شناسایی مازندران در اولویت سفرهای استانی رئیس جمهور قرار گرافته است.

وی در خصوص سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت همراه به استان مازندران گفت: سفرهای استانی، حتما باید دچار اصلاحات شود ضمن اینکه مدیریت پرگاری باید باشد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس اظهار داشت: تنها 5 درصد آب های استان جمع آوری می شود و 95 درصد آب هدررفت دارد.

وی با بیان اینکه هنوز خیلی از شهرهای مازندران مثل هچیرود با تانکر به مردم آبرسانی می شود، گفت: باید وزارتخانه متبوع با تمام مسوولین مرتبط در این سفر حضور یابند تا مصوبات عاقلانه و نه احساسی ایجاد شود.

احمدی لاشکی با بیان اینکه تنها 16 و نیم درصد از مصوبات سفرهای استانی دولت گذشته محقق شد خاطرنشان ساخت: این بدبینی در مردم نسبت به نظام را ایجاد کرد.

وی ادامه داد: سفرهای استانی باید حساب شده باشد و مصوبات خوب و عادلانه محقق شود.

احمدی یادآور شد: وعده هایی داده شود که شدنی باشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 دي 1392
شهر بابل هم که همه یک منبع ذخیره آب تو خونشون دارند از بس مشکل آب داره منبع های ذخیره همه خالی اند و بی آبی بیداد می کنه به خصوص در منطقه شهاب نیا و مهدی آباد .الان که زمستونه وای به حال تابستون.کاش نماینده های بابل هم کمی به فکر بودند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.